Interim Officemanager

Interim management assistent inhuren

Uw onderneming krijgt ineens veel opdrachten, waardoor het kantoorwerk stagneert. Door (langdurige) ziekte of vakantie van een vaste kracht blijft het bureauwerk liggen. U heeft tijdelijk meer administratieve of secretariële werkzaamheden omdat uw bedrijf groeit of zich op andere projecten richt. De interim officemanager van Ook Nog Even Doen zorgt dat de kantoorwerkzaamheden gewoon doorgang blijven vinden.

Geen opdracht te klein of te groot

Een interim opdracht kan 1-2 weken maar ook 10-12 maanden duren. Werkdagen en -tijden van 4-36 uur per week zijn bespreekbaar en afhankelijk van verschillende factoren, in te vullen door Ook Nog Even Doen. Wellicht kunnen bepaalde werkzaamheden in samenwerking met een collega uit het uitgebreide netwerk van Ook Nog Even Doen worden uitgevoerd.

Tijdelijk werk

  • Lopen er veel projecten en blijven er zaken liggen?
  • Groeit uw bedrijf sterk en lopen de administratieve klussen op?
  • Last van uitval van uw vaste kracht door ziekte?
  • Behoefte aan een extra stel handen?

Als u tijdelijk extra hulp kunt gebruiken, dan kunt u Ook Nog Even Doen inhuren als tijdelijke officemanager, managementassistent, secretaresse of administratief medewerker. We zorgen ervoor dat uw kantoorwerkzaamheden niet blijven liggen!